A Total Quality Management (TQM) alkalmazása a könyvtárban SZAKIRODALMI SZEMLE - Korszerű Könyvtárak-Korszerű módszerek A könyvtári menedzsment füzetei 5 készült 800 példényban

oszk  | 1997  | papír / puha kötés  |  86 oldal

Libri Antikvárium
Ha egy szolgáltatás megfelel a várakozásainknak, minőségét jónak tartjuk, ellenkező esetben szerintünk rossz. Ebből is adódhat, hogy gyakran csalódunk várakozásainkban, és túl gyakran találkozunk rossz minőséggel. A szolgáltatások többnyire hibásak, hiányosak vagy késnek. Ennek egyik lehetséges oka, hogy a szolgálatások egyre összetettebbek, technikailag egyre bonyolultabbak (több részből állnak), ezért szinte természetes, hogy néha előfordul egy-egy hiba. A munkatársak közül sokan gyakran változtatnak munkahelyet, és sok helyen nem kapják meg a megfelelő oktatást, nem ismerik megfelelően intézményünk feladatait. A vezetést egyre több és bonyolultabb törvény, rendelet, szabály nehezíti. A világon mindenütt mindinkább figyelnek a minőségre, hiszen a felhasználók egyre igényesebbek, és nem fogadják el a rossz minőséget.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó oszk
Kiadás éve1997
Oldalak száma:86
Súly100 gr
ISBN2399984766988
ÁrukódSL#2109416680
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal