A felnőttek tanulása és oktatása - új felfogásban

akadémiai kiadó  | 2002  | papír / puha kötés  |  149 oldal

Libri Antikvárium
Hogyan szerzünk ismereteket a tőlünk függetlenül létező valóságról? Mi a különbség és mi az összefüggés a mindennapi és a tudományos megismerés között? Többek között ilyen "örökzöld" kérdésekre keres mai válaszokat az utóbbi néhány évtizedben kidolgozott új ismeretelmélet, a konstruktivizmus, melynek egyik irányzata a tudományt a társadalom megfigyelőrendszereként értelmezi. A konstruktivista ismeretelméletet a szerző felnőttek tanulására és oktatására vonatkoztatja, és tematizálja azokat az impulzusokat, ösztönzéseket (pl. a tudás konstruált voltáról), amelyeket a konstruktivizmus kínálhat fel a magyar andragógia elmélete és gyakorlata számára a felnőttoktatási koncepciók átgondolásához és továbbfejlesztéséhez. A szerző a hazai andragógiai szakemberek felnőttoktatási koncepcióinak (konstrukcióinak) a kommunikatív Delfi módszerrel történő felmérése alapján is arra a következtetésre jut, hogy a konstruktivizmus "színrelépése" időszerű lehet a magyar andragógiában.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - kopottas
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:149
Súly300 gr
ISBN2399962813451
ÁrukódSL#2110127042
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal