A fogyasztói elégedettség

alinea kiadó  | 2003  | kötve  |  280 oldal

Libri Antikvárium
A fogyasztói elégedettség napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszerzése. Bár az elégedettség és a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető, ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár. A piaci verseny, a fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az ügyfél- és fogyasztómegtartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakorlatban is egyre fontosabbá válik. A könyv az elégedettségi fogalomkör bemutatásán túl foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati megvalósításával, s ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák hallgatóinak ajánljuk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 390 Ft

A termék megvásárlásával

239 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kissé kopottas borító.-
Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:280
ISBN0669003550068
ÁrukódSL#2107156424
Kötéskötve

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 390 Ft

A termék megvásárlásával

239 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal