A fogyasztói magatartás

perfekt  | 2003  | papír / puha kötés  |  310 oldal

Libri Antikvárium
Az európai és a hazai piacon való sikeres szerepléshez egyaránt elengedhetetlen, hogy a piaci résztvevők ismerjék fogyasztóikat. Ez az olvasókönyv mindazok számára készült, akik teljesebb képet kívánnak kapni a fogyasztói piacról, illetve a fogyasztói magatartásformák megértésén fáradoznak. A kötet nyolc fejezete a fogyasztói magatartás vizsgálatának gyökereitől indulva a vevői elégedettség és lojalitás témáit, valamint a marketingpszichológia témaköreit öleli fel. Az olvasó bepillantást nyerhet a vásárlási szokások megértéséhez nélkülözhetetlen életstílus-kutatások menetébe és eredményeibe, a vásárlás döntési folyamataiba, valamint alapvető információkhoz juthat a piac néhány kitüntetett szegmenséről. Szó esik még az élelmiszeripari marketing sajátosságairól, továbbá a marketingkommunikációs eszközök közt üdítő színfoltként előkerülnek az illatok, hangok, színek és az ízek is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 900 Ft

A termék megvásárlásával

390 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó perfekt
Kiadás éve2003
Oldalak száma:310
Súly400 gr
ISBN2399957226525
ÁrukódSL#2111502560
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 900 Ft

A termék megvásárlásával

390 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Móra: MesehősökMóra: Mesehősök