A magyarországi médiaháború

új mandátum könyvkiadó  | 2001  | karton  |  208 oldal

Libri Antikvárium
Stratégiai szempontból a médiaháború – amelynek fókuszában a kormánypártok és az újságíró-társadalom egy része közötti viszony állt – egyetlen kérdésre egyszerűsíthető le. A konfliktus tétje az volt, hogy ki tematizálja a közbeszédet. A háború terepe azért lett éppen a média, mert – szemben más közép-európai országokkal – nálunk az újságírótársadalom aktív szerepet játszott a rendszerváltásban. Szakmai szerepértelmezésének szerves része volt a politikai aktivizmus hagyománya. E hagyományhoz az újságírók egy része a demokratikus konszolidáció éveiben is ragaszkodott – a politikai elitek egy része azonban elvitatta tőlük a közgondolkodás tematizálásának jogát. Az a szerepértelmezési konfliktus, hogy az újságírók vagy a politikai elit dolga-e a politikai napirend megszabása, markáns érdekkonfliktust takart. Hiszen az, aki gyakorolja e jogot, olyan nyilvános diskurzust alakíthat ki, amelyben saját pozícióját erősítheti meg. Az, aki megszabja a napirendet, a közgondolkodásra gyakorolt közvetett hatása révén befolyásolhatja a következő választások eredményét.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó új mandátum könyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:208
Súly500 gr
ISBN2310007383098
ÁrukódSL#2111596182
Kötéskarton

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Paula Hawkins: KéksötétPaula Hawkins: Kéksötét