A marketing alapjai

nemzeti tankönyvkiadó  | 2002  | papír / puha kötés  |  61 oldal

Libri Antikvárium
Szakcsoport: Könnyűipar (ruha-, textil-, bőr-, szőrme-, cipőipar) Közgazdaság Ügyvitel Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció (kereskedelem, marketing, üzleti adminisztráció, menedzselés, nem gazdasági ügyintézés, szervezés) OKJ: 52-3432-03 Vállalkozási ügyintéző 52-3432-04 Pénzügyi-számviteli ügyintéző 52-3433-01 Külkereskedelmi ügyintéző 52-3433-03 Üzleti ügyintéző 52-3435-01 Európai üzleti asszisztens 52-3435-02 Logisztikai ügyintéző 52-3435-04 Marketing- és reklámügyintéző 52-3438-01 Általános gazdasági és statisztikai ügyintéző 52-3438-02 Gazdasági elemző és szakstatisztikai ügyintéző 52-5411-11 Textiliparitermék-menedzser 52-5499-08 Műszaki üzletszervező technikus 52-7862-02 Kereskedelmi technikus 52-8409-01 PR-munkatárs 54-3433-03 Külkereskedelmi üzletkötő 54-3433-05 Nemzetközi szállítmányozási és logisztikai menedzser 54-3438-02 Statisztikai szervező, elemző 54-3439-01 Irodavezető
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:61
Súly150 gr
ISBN0489004989946
ÁrukódSL#2106514921
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború