A munka melletti tanulás zavarai

tankönyvkiadó vállalat  | 1985  | papír / puha kötés  |  300 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó 5 A munka melletti tanulás 13 A fogalom jelentése 13 A munka melletti tanulás mint a permanens tanulás egyik megvalósulási formája 18 Munka melletti tanulás és társadalmi mobilitás 27 Pályamódosítás 37 Idő és felnőttoktatás, avagy a probléma kialakulása 41 Az idő problémája 41 A szabad idő felfedezése 46 Mi a szabad idő? 49 A szabad idő és a felnőttoktatás 55 A szabad időtől a munkán kívüli időig 62 A felnőttoktatás helye az időszerkezetben 73 A munka melletti tanulás tipológiája 76 Indokolás 76 Kísérlet didaktikai modellek kidolgozására (Tartós, zárt rendszerű, kötött tanulás. Partikuláris, kötetlen, nyílt rendszerű tanulás. Komponensként végbemenő tanulás) 78 A munka melletti tanulás típusai 95 Az érvényesség kérdése 103 A tanulási ritmus 120 Teoretikus intermezzo 120 A tanítási-tanulási folyamat szerkezete (Inputok és outputok, valamint a személyiség S-R burka. A mikrostrukturális szemlélet) 124 A módszerekről 132 A tanítási-tanulási folyamat szervezete (A tanítási-tanulási folyamat két szakasza. Az oktatási forma. Az organizáció variabilitásának törvénye) 134 A tanítási-tanulási folyamat ritmusa (A ritmus fogalma. A didaktikai ritmus. Organizáció és ritmus. Szakaszok és ritmusok. Formák és ritmusok. Struktúra és ritmus) 145 A ritmus szerepe a tanítási-tanulási folyamatban 158 Szervezet és ritmus, időszerkezet 163 A két tanítási-tanulási szakasz sajátos viszonyok között 163 Divergáló szakaszok: kvázi-autididaxis és irányított egyéni tanulás 166 Azonosságok és különbségek 170 Organizáció, ritmus, időszerkezet 172 Az időszerkezeti labilitás és a munka melletti tanulási folyamat labilitása 176 Az időszerkezet átalakítása 176 Időszerkezet és motiváció 182 A tanítási-tanulási folyamat labilitása (Az időszerkezeti labilitás és a tanítási-tanulási folyamat szervezete. A tanítási-tanulási ritmus labilitása. Tanulási ritmuszavarok) 186 Tanulási zavarok, aritmia és labilitás más összefüggések között 196 Ellensúlyok 199 A munka melletti tanulás irányítása 210 A tanulás irányítása 210 Az organizáció irányító szerepe 215 A módszerek irányító szerepe 224 Egy távirányítási stratégia: a távoktatás 233 A távoktatás mint tanuláselméleti probléma 247 A munka melletti tanulás előnyei 256 Végkövetkeztetések és utószó 259 Jegyzetek 263 Szakirodalom 290
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - könyvtári
Kiadó tankönyvkiadó vállalat
Kiadás éve1985
Oldalak száma:300
Súly300 gr
ISBN2399984790259
ÁrukódSL#2109600455
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Pörgős PéntekPörgős Péntek