A programozott oktatás elméleti problémái

tankönyvkiadó  | 1970  | papír / puha kötés  |  166 oldal

Libri Antikvárium
Napjainkban az a veszély fenyegeti a programozott oktatást, hogy új és haladó tartalmát elveszítve, lépésről lépésre a századok óta kialakult oktatási elmélet és gyakorlat szintjéhez igazodik. Ez az út végül odavezethet, hogy a programozott oktatás csupán egyik módszere lesz a meglevő rendszernek anélkül, hogy számottevő változásokat hozna. Ennek a helyzetnek egyik fő oka, hogy a kibernetika eredményeit mechanikusan alkalmazzák az ismeretszerzés folyamatára anélkül, hogy a folyamat lélektani törvényszerűségeit kellően föltártuk volna. A programozott oktatás jelenlegi gyakorlatának alapelve kimondva - kimondatlanul - az amerikai viselkedéslélektan tanuláskoncepciója. A könyv sokoldalúan bizonyítja, hogy a Vigotszkij és Leontyev munkásságán alapuló szovjet oktatáspszichológiai elmélet - az értelmi cselekvések szakaszos kialakításának teóriája - miért alkalmasabb elvi alap az oktatás programozása számára.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 950 Ft

A termék megvásárlásával

95 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képpel.
Kiadó tankönyvkiadó
Kiadás éve1970
Oldalak száma:166
Súly100 gr
ISBN0749000195995
ÁrukódSL#2106219426
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 950 Ft

A termék megvásárlásával

95 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal