A turizmus általános elmélete

áramlat kiadó  | 2001  | papír / puha kötés  |  297 oldal

Libri Antikvárium
Kiadó: Képzőművészeti Kiadó és Nyomda Kft. Kiadás helye: Budapest Kiadás éve: 1994 Kötés típusa: Ragasztott papírkötés Oldalszám: 297 oldal Sorozatcím: A turizmus kérdései Kötetszám: Nyelv: Magyar Méret: 22 cm x 16 cm ISBN: 963-336-637-2 Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. TARTALOM Bevezető 7 cél 8 módszer 9 alkalmazás 10 A turizmus fejlődéstörténete 11 ókor 11 középkor 12 újkor 12 az ipari forradalom - a vasút és a gőzhajó kora 13 a 20. század - a gépkocsi, a repülőgép és a tömegturizmus kora 16 Forráskutatás 25 Meghatározás 29 a "turista" és a "turizmus" szavak eredete 29 visszatekintés 30 új definíció 33 megjegyzés 38 A turizmus rendszere és környezete 39 invokáció 39 rendszer és környezet 43 statikus elemzés 48 dinamikus elemzés 48 a hatótényezők és azok szerepváltozása 1945 után 51 1945-1973 51 1973-1983 52 1983-tól napjainkig 53 a turizmusrendszer működése 58 a turista 59 a turisztikai termék 66 a piac működési mechanizmusa 82 összefoglalás 90 A turizmusrendszer vezérlése 93 kérdőjelek és megoldási javaslatok 94 A turizmuspolitika 107 olvasmányok 111 turizmus és a világkiállítás 115 a balatoni turizmus fejlesztési koncepciója 125 A turizmus integrált tervezése 131 a turizmus integrált tervezésének folyamata 135 célkitűzés 136 a jelenlegi helyzet feltárása - elemzés 137 szintézis és előrejelzések 142 fejlesztési célok és stratégiák 143 a terv elkészítése 144 olvasmány 146 a turizmus távlati fejlesztési koncepciója 147 Fejlesztés, ösztönzés, szabályozás 165 olvasmányok 181 a turizmus fejlesztését célzó beruházásösztönzők 181 a pénzügyi ösztönzők hatása a turizmus fejlődésére 186 a balatoni turizmus fejlesztési koncepciója 189 szervezeti feltételek 191 jogi feltételek 195 közgazdasági feltételek 197 Marketing 203 helyzetfelmérés (Hol vagyunk most?) 208 marketingcélok meghatározása (Hová akarunk eljutni?) 211 marketingstratégia (Hogyan juthatunk el a célhoz?) 212 programok kidolgozása 221 megvalósítás és ellenőrzés (Hogyan biztosítjuk a cél elérését?) 225 olvasmányok 230 a marketing - minden! 230 mire épül ma a marketing? 231 a Corporate Identity szerepe, jelentősége 235 a balatoni turizmus fejlesztési koncepciója 238 összefoglalás 254 A turizmus jövője 255 Táblázatok és ábrák jegyzéke 262 Irodalomjegyzék 263 Mellékletek 269 manilai nyilatkozat a világturizmusról 269 hágai nyilatkozat a turizmusról 273 a világturizmus fejlődése - wto statisztikák 280 a magyar turizmus statisztikai mutatói 290
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó áramlat kiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:297
Súly400 gr
ISBN2399991799849
ÁrukódSL#2108619589
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

J.D. Barker: Zárt ajtók mögöttJ.D. Barker: Zárt ajtók mögött