Alkalmazott vezetéselmélet 2. (Vezetéselméleti ismeretek, A vezetés funkciói)

magánkiadás  | 2005  | papír / puha kötés  |  242 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Bevezetés 9 Általános vezetéselméleti ismeretek 11 Didaktikus párbeszéd a konzulenssel 11 Bizonytalanság a terminológiában 12 A vezetési funkciók értelmezése 18 Motivációs elméletek 29 Szemelvények 35 A menedzserszerű iskolavezetés időszerűsége 35 Lexikonokból 40 Az intrinzik motivációi történetéhez 42 Kérdések - feladatok 43 A tervezés követelményei, az iskola munkaterve 45 Ajánlások a téma feldolgozásához 45 A tervezés követelményei 46 Az iskolai munkaterv tartalma 53 A tervkészítés menete 58 A munkaterv jóváhagyása 61 Különböző tervezési technikák 62 Dokumentumok 67 A Petrik Lajos Vegyipari Szakközépiskola munkaterve 67 Az iskolaszék szervezeti és működési szabályzata 81 Az Ady Endre Középiskolai Leánykollégium Alkotmánya 85 Kérdések - feladatok 87 A szervezés alapelvei, a tanév szervezési feladatai 89 A szervezés sok gonddal jár 89 A szervezés fogalma és elvei 90 Az iskolai munka szervezése 92 Nevelési formák a tanórán kívül 106 Szemelvények 110 Egy visszaemlékezésből a tantárgyfelosztásról 110 Színesebb választék 111 Dokumentumok 113 A tantárgyfelosztás, órarendkészítés szempontjai 113 Kérdések - feladatok 114 Az ellenőrzés fogalma és célja, a pedagógiai ellenőrzés 117 A konzulens szemelvénygyűjteménye 117 Az ellenőrzés fogalma és célja 118 A pedagógiai ellenőrzés jellemzői 121 A tanítási órák ellenőrzése 127 Szemelvények 138 A tanítási óra 138 Szellemi nagykorúságom kezdete 139 Magyarórán 139 Dokumentum 141 Az igazgató ellenőrző tevékenysége 141 Kérdések - feladatok 142 Az értékelés tartalmi követelményei, értékelés az iskolában 145 Az értékelés kényes feladat 145 Az elemzés lehet strukturális és genetikus 146 Az értékelés szembesítést jelent 147 Az iskola munkájának értékelése 148 Szemelvények 153 A pedagógiai értékelés 153 A pedagógus munkájának értékelése 154 Dokumentum 155 Ellenőrzés, értékelés az iskolában 155 Kérdések - feladatok 156 A döntés felelőssége, konfliktusok, pedagógusetika 157 Záró fejezet, záró párbeszéd 157 A döntés jelentősége és formái 158 Stratégiai döntések 160 A döntés jellemzői 164 A döntés módszerei 164 Konfliktusok a nevelőtestületben 166 A pedagógusetikáról 169 Dokumentumok 173 Egy stratégiai döntés 173 Egy szükséges változtatás szempontjai 176 Szemelvények 177 Fájdalmas döntések (Megyei város iskolaigazgatója) 177 Levél egy kezdő tanárhoz 178 Kérdések - feladatok 181 Bibliográfia 184
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 590 Ft

A termék megvásárlásával

359 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - aláhúzásokkal
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2005
Oldalak száma:242
Súly430 gr
ISBN2399995570314
ÁrukódSL#2108183187
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 590 Ft

A termék megvásárlásával

359 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért