Az élelmiszer-gazdasági MARKETING alapjai (A Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium egyetemein és főiskoláin engedélyezett segédkönyv)

mezőgazdasági kiadó  | 1988  | kemény kötés  |  459 oldal

Libri Antikvárium
61 ábrával - Ismertető: A marketing a termelési ,,körök" és a fogyasztási (piaci) ,,négyszögek" összehangolásán alapul. Ez nehéz ugyan, mégsem olyan reménytelen, mint a kör négyszögesítése. A keresettebb (hiányzó) és a kívánatosabb (jobb) áru előállítása hasznosabb. A termelékenység növelése mellett ezért tudni kell, mit és mennyit termeljünk (gyártsunk); hogyan fejlesszük termékeinket. A szükséglethez, fogyasztáshoz, piachoz jól igazodó termelés lehet csak tartósan nyereséges. Vajon nem lehet a piacot, a fogyasztást is befolyásolni? A személyes szükségleteket kielégítő termékek esetében a vevő indítékai ökonomikusak vagy lélektaniak is? Hogyan lehet a termelékenyebben előállítható és hatásosabban (szokatlan szóképzéssel élve ,,fogyasztékonyabban") felhasználható termékek kiválasztása, kifejlesztése révén a termelő és a fogyasztó hasznát egyidejűleg növelni? Ez nekünk- termelőknek, feldolgozóknak, fogyasztóknak egyaránt - nem lehet közömbös. Ehhez kívánunk segítséget nyújtani a nagyban irányítóknak és a kicsiben munkálkodóknak, a piac gazdasági és lélektani összefüggései iránt érdeklődőknek a piackutatás módjainak, a reklám és az áruforgalom szervezésének és főleg a termékkel kapcsolatos döntések előkészítésének leírásával.- További ismertető. "Belelapozás". - - - Tartalom: Előszó 11 Olvasási útmutató 14 A marketingmunka megalapozása Bevezetés a marketingszemléletbe 17 Piacos termelés - piacképesség 18 A marketing kialakulása 21 A marketing jellemzői 26 Marketingtevékenységek és - eszközök 30 A marketing szintjei és feltételei 36 A marketing definíciói és részfeladatai 39 A piac közgazdasági elemei és a marketing 43 Az árucsere közgazdasági alapfogalmai 44 A piac jelenségei 46 A rugalmasság 55 A piac időbeli változásai 60 Az áralakítás 64 A piacfeltárás módszerei a marketingben 70 Piackutatási fogalmak és feladatok 73 Meglévő piaci információk hasznosítása 81 Eredeti adatfelvételek és értékelésük 96 A piackutatás története és feladata a gyakorlatban 107 Az élelmezésmarketing lélektani és szociológiai vonatkozásai 117 Emberléptékű marketing 120 A lélektan fő irányai 132 Emberi igények, fogyasztás és vásárlás 138 A piac irányításának lélektana 150 A marketingmunka lélektana 156 A piaci munkaműveletek elemei Piacformálás marketingkommunikáció 163 A piacformálás irányai és eszközei 165 A marketingkommunikációs rendszerezése és áttekintése 169 A kommunikáció tartalma és a véleményformálás 181 Az áruajánlás módszerei 193 A marketing áruforgalmi vonatkozásai 202 Az áruforgalom szerkezete 204 A közvetítő nagykereskedelem és a "nagypiac" 212 A kiskereskedelem szerepe és formái 222 Csatornaválasztás és piaci együttműködés 225 A termékmarketing módszertana, szintézise Általános ökonómiai áruismeret 233 A marketing termékpolitikai gondjai 239 Terméktulajdonságok és funkciók, a minőség 245 A minőség becslése modellezéssel 265 A termék és a termelés hatékonyságának előrebecslése 310 A termékválaszték szerkezete és fejlődése 332 A termék piacra vitelének tényezői 344 Az élelmiszer-gazdasági marketing tervezése és szervezése 355 A piaci döntés alapelemei 358 Termékszerkezet és termékpolitika 370 Termékmenedzselés 379 Az eszközválasztás stratégiája 388 Az agrármarketing szervezése és szervezetei 399 Agrármarketing-képzés és -kutatás 419 Összefoglaló megjegyzések 424 Irodalom 424 Magyarázatos tárgymutató (Glosszárium) 436
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képekkel (állapotfotó). Szinte kinyitatlan, jó állapotú példány. Könyvízelítő: "Belelapozás".
Kiadó mezőgazdasági kiadó
Kiadás éve1988
Oldalak száma:459
Súly649 gr
ISBN2399968117591
ÁrukódSL#2110161416
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért