BOLD how to be brave in business and win

kogan page  | 2012  | papírkötés  |  317 oldal

Libri Antikvárium
More than ever before business success depends on standing out from the crowd and delivering authentic experiences that turn your customers into advocates for your business. BOLD tells the stories of 14 companies that prove that brand building is now about completely rethinking the customer experience and redefining the relationship you have with your customers. Each inspiring story is told by the executives involved who were brave enough to pursue audacious goals, challenge industry norms and win. BOLD puts the spotlight on Virgin Galactic, Innocent, O2, Air Asia X, Chilli Beans, Six Senses Resorts and Spas, Burberry, BBH, The Geek Squad, TNT Express, JCB, WWF, Umpqua Bank and Zappos.com. These inspiring case studies demonstrate that putting purpose before profit, going way beyond what customers expect and relentlessly differentiating themselves from everyone else - in other words, being bold in thought, bold in execution and bold in measuring their success in new ways - pays off.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 790 Ft

A termék megvásárlásával

779 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - foltos - név/ajándékozási beírással
Kiadó kogan page
Kiadás éve2012
Oldalak száma:317
Súly879 gr
ISBN2399955163761
ÁrukódSL#2111480939
Kötéspapírkötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 790 Ft

A termék megvásárlásával

779 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal