Direkt és interaktív marketing (A direkt vagy interaktív marketing jellemzői, fontosabb feladatai és, mint értékesítési csatorna / Az ajánlat kommunikációjának alkotása / A direkt marketinget érintő jogi kérdések / Piac-szegmentáci

bagolyvár könyvkiadó  | 2002  | papír / puha kötés  |  229 oldal

Libri Antikvárium
A szerző a magyar nyelven írt marketing irodalmat az elmúlt években számos művével gazdagította. Ezúttal a direkt, azaz a közvetlen marketinget vette nagyító alá. A mű a Szerző által írt, 1997-ben mejelent ,,Direkt marketing és módszerei" című könyv továbbfejlesztése. A magyar marketing irodalomban a könyv hézagpótlást jelent mind a tartalmi gazdagsága, mind terjedelme, a fontosabb kérdéskörök részletes tárgyalása tekintetében. A könyv tartalmának aktualitását aláhúzza az a tény, hogy napjainkban a fejlett piacgazdaságokkal rendelkező országokban a direkt marketing a hagyományos kiskereskedelemmel versenyző, fontos értékesítési forma.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:229
Súly230 gr
ISBN2399991687436
ÁrukódSL#2111719380
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Herner Dorka: Kudarcos terápiákHerner Dorka: Kudarcos terápiák