Elégedett az ügyfél? Az ügyfél-elégedettség elméleti és gyak. alapjai

public press kft.  | 2005  | puhatáblás, ragasztókötött  |  226 oldal

Libri Antikvárium
Az Argumentum Marketing Kft. ügyvezetője, a Magyar Marketing Szövetség főtitkára vagyok. Közgazdász diplomámat marketing szakon szereztem. Szaktudásomat a későbbiekben különböző nemzetközi képzéseken (RKW-Bajorország, USAID) bővítettem. E képzések során találkoztam először az ügyfél-elégedettség fogalmával és értettem meg fontosságát. A cégem több mint 10 éve végez kutatásokat a gazdaság különböző területein tevékenykedő megrendelőknek, akiket valóban érdekel ügyfeleik elégedettségi szintje, és ennek ismeretében kívánják elemezni helyzetüket és a javítandó területeket. Az elmúlt években már a másik, a tanácsadás oldalról - "a hogyan tegyem elégedetté az ügyfelet?" - is sok tapasztalatot szereztem. A témáról sok előadást tartottam, ill. több cikkem jelent meg.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó public press kft.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:226
Súly280 gr
ISBN2399974552522
ÁrukódSL#2109598861
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Herner Dorka: Kudarcos terápiákHerner Dorka: Kudarcos terápiák