Elégedett az ügyfél? Az ügyfél-elégedettség elméleti és gyak. alapjai

public press kft.  | 2005  | papír / puha kötés  |  226 oldal

Libri Antikvárium
Különböző külföldi szakmai továbbképzéseken találkoztam először a clienting és az ügyfél-elégedettség fogalmával, s mintegy tizenöt évvel ezelőtt végeztem az első ilyen témájú kutatást. Azóta igen jelentősen növekedett e témában, a gyakorlatban lebonyolított kutatásaim száma, s ennek kapcsán kezdtem el foglalkozni a hogyannal, azaz: hogyan érhető el, mit kell tenni azért, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, s ezen elégedettséget hogyan építsük be tevékenységünkbe, akár annak javítása, akár az elégedett ügyfelekben rejlő "tartalékok" kihasználása érdekében? Mit és hogyan profitálhatunk elégedett ügyfeleinkből? A könyv az elmúlt évek tapasztalatai alapján próbál választ adni ezekre a kérdésekre. A témát a gyakorlat oldaláról közelítem meg. (a Szerző)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - név/ajándékozási beírással
könyvtest egy részének alsó sarka hullámos; elülső borító sarka kissé eláll; enyhén karcos borító
Kiadó public press kft.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:226
Súly400 gr
ISBN2399982957012
ÁrukódSL#2110067969
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Herner Dorka: Kudarcos terápiákHerner Dorka: Kudarcos terápiák