Focus: The Future of Your Company Depends on It

harper collins  | 1996  | keménytábla, védőborító  |  304 oldal

Libri Antikvárium
KÉPGARANCIA: Alba Litera saját kép. Író/Szerző: Al Ries Kiadó: Harper Collins Kiadás éve: 1996 Oldalszám: 304 Kötés: Fűzött, keménytáblás, védőborítóban Nyelv: Angol Állapot: óvott, vigyázott, újszerű ISBN: 0887307647 Méret: 16 cm x 24 cm What's the secret to a company's continued growth and prosperity? Internationally known marketing expert Al Ries has the answer: focus. His commonsense approach to business management is founded on the premise that long-lasting success depends on focusing on core products and eschewing the temptation to diversify into unrelated enterprises. Using real-world examples, Ries shows that in industry after industry, it is the companies that resist diversification, and focus instead on owning a category in consumers' minds, that dominate their markets. He offers solid guidance on how to get focused and how to stay focused, laying out a workable blueprint for any company's evolution that will increase market share and shareholder value while ensuring future success.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 000 Ft

A termék megvásárlásával

500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Óvott, vigyázott példány, saját kép.
Kiadó harper collins
Kiadás éve1996
Oldalak száma:304
Súly400 gr
ISBN2399985705375
ÁrukódSL#2111397991
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 000 Ft

A termék megvásárlásával

500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal