Gondolod, hogy egyre megy?

typotex kiadó  | 2005  | puhatáblás, ragasztókötött  |  472 oldal

Libri Antikvárium
Miért tanítanak matematikát? Kell-e különleges tehetség a matematika értéséhez? Miért fontos a megértésen alapuló tanulás? Mi a típusfeladatok szerepe? Tanítható-e a problémamegoldó gondolkodás? Nemcsak szakmódszertani kérdések ezek. A szerző azt vallja, hogy a tanítás során nincs kizárólagosan „jó” megoldás. A pedagógia mesterségbeli kérdése azonban, hogy a tanár ismerje választási lehetőségeket, és tudatában legyen annak, hogy egyes döntéseinek mi lehet az előnye, illetve a hátránya. Az egy-egy témáról többféle véleményt is megfogalmazó dialógusok elsősorban a tanároknak, de gyermekeik matematikai fejlődését szem előtt tartó szülőknek is hosszú távon használható segítséget nyújtanak. A szerző mint tanuló, mint tanár, mint kutató élte, követte végig az elmúlt négy évtizedben a matematikatanításnak és megújításának szépségeit, kínjait, buktatóit. Szendrei Julianna az ELTE Tanító- és Óvóképző Főiskolai Kar Matematika Tanszékének vezetője és a Bolyai János Matematikai Társulat Oktatási Bizottságának tagja
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 24 990 Ft

A termék megvásárlásával

2 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó typotex kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:472
Súly400 gr
ISBN2399972994645
ÁrukódSL#2111384997
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 24 990 Ft

A termék megvásárlásával

2 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

KönyvtörvényKönyvtörvény