Marketing 11. osztály - A marketing alapjai

műszaki könyvkiadó  | 2007  | papír / puha kötés  |  381 oldal

Libri Antikvárium
"Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketingeszköztárat bemutatja, ismerteti. Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását." Marczell Viktória, főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2007
Oldalak száma:381
Súly400 gr
ISBN0359000952780
ÁrukódSL#2104545981
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal