Marketing 12 - Marketingkommunikáció

műszaki könyvkiadó  | 2008  | papír / puha kötés  |  282 oldal

Libri Antikvárium
A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközzel igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
a borítólapokon kisebb gyűrődésekkel; az elülső borítólapon vignettával; CD-melléklet nélkül; kissé foltos oldalsó és alsó lapélek; kb. 25 oldalon tollal aláhúzva, filccel kiemelve
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2008
Oldalak száma:282
Súly354 gr
ISBN2399954928828
ÁrukódSL#2111030432
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal