Marketing 12. osztály - Marketingkommunikáció, kommunikációs politika

műszaki könyvkiadó  | 2008  | papír / puha kötés  |  282 oldal

Libri Antikvárium
Második kiadás - Ismertető: A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is. Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát A marketing alapjai címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását. _Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora. - További ismertető/ízelítő: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2008
Oldalak száma:282
Súly300 gr
ISBN2310007492103
ÁrukódSL#2111314703
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért