Marketing Tervezési Szisztéma

magánkiadás  | 2005  | kapcsos

Libri Antikvárium
Miért nem működik a legtöbb cég marketing terve? Milyen struktúrát, milyen precíz elemeket kell tartalmaznia egy marketing tervnek ahhoz, hogy azt kivitelezve több új vevőt szerezz, a meglévőknek pedig gyakrabban és többet adhass el? Szakíts a pénzpazarló, konkurenciától lemásolt, silány eredményű marketing akciókkal, és kezdj el felépíteni egy bombabiztos marketing stratégiát, amely végre kihozza a cégedből a maximumot! Egy ilyen professzionális marketing terv gyakran az első lépés, amely a kisvállalatot megindítja a tudatos, szisztematikus nagyvállalattá válás útján...
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 35 000 Ft

A termék megvásárlásával

3 500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
szép, megkímélt állapotú példány.mind a 4 cdvel
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2005
Súly750 gr
ISBN2310004870515
ÁrukódSL#2111658234
Kötéskapcsos

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 35 000 Ft

A termék megvásárlásával

3 500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Herner Dorka: Kudarcos terápiákHerner Dorka: Kudarcos terápiák