Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.

műszaki könyvkiadó  | 2011  | papír / puha kötés  |  164 oldal

Libri Antikvárium
A második kötet a 0066-06-os modul 4-7. tananyagegységét tartalmazza. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával. A könyv tanulást segítő eszközei a táblázatok, folyamatábrák, gyakorlati életből vett példák, tréfás rajzok, képek-fényképek, fejezetvégi kérdések-feladatok, vitatémák, számítógépes feladatok, esettanulmányok, valamint az idegen szavak és az angol szavak szótára, amelyet a diákoknak önállóan kell kitölteniük a tanultak alapján. Főfejezetek: 1. Eladáshelyi reklám, POS-eszközök 2. Értékesítésösztönzés, promóció 3. Kereskedők ösztönzése 4. Direkt marketing
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:közepes állapotú antikvár könyv - foltos
néhány oldal sérült meggyűrődött, alsó lapélek foltosak
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2011
Oldalak száma:164
Súly300 gr
ISBN2399999906416
ÁrukódSL#2108004718
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal