Marketing példatár

aula kiadó  | 2004  | puhatáblás, ragasztókötött  |  366 oldal

Libri Antikvárium
Mitől lesz valaki jó marketinges szakember? A piachoz való alkalmazkodáshoz biztos szakmai tudás és ötletgazdag, alkotó fantázia szükséges. Marketing-kreativitást, piacérzékenységet nehéz, csaknem lehetetlen tapasztalat nélkül elsajátítani. Viszont taníthatók és megtanulhatók a gyakorlati marketinges tevékenység alapismeretei. Ehhez nyújt segítséget az Aula kiadó gondozásában megjelenő Marketing Példatár. Megtalálhatók benne a marketing-menedzsmentben leggyakrabban alkalmazott eljárások, vizsgálati módszerek és felméréstípusok. Kidolgozott feladatokon keresztül mutatja meg, hogyan kell észlelési térképet, portfólió-mátrixot készíteni, mire használható a fedezetszámítás, milyen szempontok alapján döntünk egy bolt helyszínéről, melyek a keresletelemzés vagy a fogyasztói attitűdszámítás módszerei. A szolgáltatásmarketing növekvő súlyát tükrözik a yield-menedzsmenttel és a sorok tervezésével kapcsolatos példák. Jártasságot szerezhetünk a média tervezési mutatók rendszerezésében, s a reklámtevékenység értékelésében is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 10 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 099 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - kopottas
kopottas borító
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2004
Oldalak száma:366
Súly680 gr
ISBN2399956707179
ÁrukódSL#2111121659
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 10 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 099 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi