Médiagazdaságtan (Tankönyv)

aula kiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  407 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: A könyv a médiát termelő-szolgáltatóiparként vizsgálja, abba a társadalmi helyzetbe ágyazva, amelyben működik. A kötet első része a fogalmak meghatározásával, a médiapiac általános törvényszerűségeivel és a lappiacokkal foglalkozik, második része a rádiózást, a televíziózást és a médiapiacok várható fejlődési irányzatait elemzi, a harmadik pedig a digitális média, az információs technológiák területét, az új médiapiacokat is beleértve.- További ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - aláhúzásokkal
Saját képekkel (állapotfotó). Vigyázva olvasott példány. Könyvízelítő: "Belelapozás". A fedlap alsó sarka megtört (ld.borítókép), a hátlap belső oldalán némi jegyzet, pár oldalon néhány szó aláhúzva.
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:407
Súly449 gr
ISBN0589000563581
ÁrukódSL#2107467873
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal