Menedzserek kézikönyve - Minden, amit a vállalatvezetésről és az üzletről tudni kell

magyar könyvklub  | 2002  | keménytábla, védőborító  |  256 oldal

Libri Antikvárium
FÜLSZÖVEG Ebben a könyvben a hatékony menedzsmenthez szükséges összes információt megtalálja a pénzügyi mérleg értelmezésétől a színvonalas csoportvezetésig. A könyv átfogó útmutatót ad a kulcsfontosságú menedzseri képességek elsajátításához, az alapvető üzleti koncepciók megértéséhez és a sikeres karrier megtervezéséhez. A Menedzserek kézikönyve mind a kezdő, mind pedig a már gyakorlott, de tudásukat felfrissíteni szándékozó menedzserek számára hasznos olvasmány, legyenek akár nagyvállalat igazgatósági tagjai, vagy éppen egy családi kisvállalkozás ügyvezetői. Az üzlet pénzügyi vonatkozásainak megértésétől, az új technológiák megfelelő alkalmazásán keresztül egészen a marketing, az értékesítés és a hatékony kommunikáció fontos szerepéig, valamint a nemzetközi üzletek szempontjából alapvető fontosságú kulturális különbségek ismeretéig minden egyes témakörben alapvető fontosságú dolgokat olvashatunk. A könyvben szereplő tanulmányok szerzői mind elismert szaktekintélynek számítanak saját területükön, akik a hatalmas tudásanyagon túl kézzelfogható tapasztalatokat adnak át. A hatékony menedzsmentet és ügyvitelt segíti a könyv végén található üzleti fogalmak szótára is. Vissza TARTALOM A szerzők 6 Bevezetés 8 Karrier-menedzsment Önmagunk fejlesztése 15 Karriertervezés 16 A megfelelő készségek kifejlesztése 18 A személyes profil kialakítása 21 A megfelelő vállalat kiválasztása 23 Az új munkahely 26 A személyes fejlődési terv Kilépés 30 A vállalatok működése A tanuló szervezet 35 A változás ösztönzése 36 A változó szervezet 38 Zavaros és összetett hatások kezelése 41 Felkészülés a jövőre 43 A tanuló szervezet fejlesztése 45 A vállalat adottságainak újraszervezése 48 A vízió és a küldetés megfogalmazása 52 Az imázs és a hírnév fenntartása 54 Pénzügyi menedzsment 57 Az üzlet finanszírozása 58 Kontrolling 60 Költségvetés és tervezet 62 Vezetői számvitel 64 Árképzés és költségkalkuláció 69 Mutatószámok vizsgálata 73 A tulajdonosok javadalmazása 75 Kockázatkezelés 77 Erőforrás menedzsment 81 A tervezés lényege 82 Az akcióterv 84 Teljes körű minőségbiztosítás 86 A visszajelzések beépítése a rendszerbe 88 Munkaerő-kiválasztás 90 fizetés és juttatások 93 Emberi erőforrás tervezése 95 A teljesítmény mérése 98 Termelésmenedzsment 101 Az értéklánc menedzselése 102 Beszerzés és ellátás 104 Termelési folyamatok tervezése 106 Racionalizált termelés 109 Kifizetődő kutatás és fejlesztés 110 Az új technológia kiaknázása 113 Tájékoztatás és kommunikáció 114 Marketing és értékesítés 117 A marketing szerepe az üzleti életben 118 Marketinginformáció 120 Marketingtervezés 124 Marketingtevékenység 127 A marketing és az értékesítés megszervezése 130 Az internet hatása 135 Az internet bevezetése a vállalatnál 136 Külső és belső hálózatok hatékony használata 139 Gyors előnyök 140 Taktikai-üzleti internetterv elkészítése 142 A menedzser szerepe Kommunikáció 149 Az eszközök meghatározása 150 A közvetlenség elsajátítása 153 Üzoleti levelezés 155 Hatékony olvasás 157 Prezentációk készítése 160 A hatékony értekezlet megszervezése 162 Tárgyalások 164 Az emberek irányítása 167 Az emberek motiválása 168 Menedzsment és vezetés 170 A csapat felépítése 173 Felhatalmazás 176 Értékelés a gyakorlatban 178 Továbbképzés és fejlesztés 181 A problémák kezelése 185 Problémamegoldás és döntéshozatal 189 A problémák és a döntések azonosítása 190 A probléma gyökerének feltárása 193 A döntéshozatal folyamata 195 A problémák megoldása és a döntések foganatosítása 198 Változtatás és innováció 201 A szervezeti változtatás szükségességének a felismerése 202 Az innovációs változtatás szükségességének meghatározása 203 A stratégiai váltás szükségességének meghatározása 205 A magatartás megváltoztatása 208 A sikeres változtatás feltételeinek megteremtése 210 A vezető és a változtatások 213 A változtatás mértékének felbecslése 214 Nemzetközi menedzsment Globális vállalat működtetése 219 A globális vállalat főbb jellemzői 220 A globális menedzser készségei 223 Globális kockázatok és lehetőségek azonosítása 226 A globális stratégia megtervezése 228 A globális stratégia megvalósítása 230 Kultúrák közötti menedzsment 233 A kultúrák meghatározása 234 A kulturális különbségek menedzselése 240 A kulturális különbségek kezelése 243 Fontosabb kifejezések 244 Tárgymutató 247 Köszönetnyilvánítás 251
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó magyar könyvklub
Kiadás éve2002
Oldalak száma:256
Súly600 gr
ISBN2399961241033
ÁrukódSL#2110884465
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal