Mi az a branding?

scolar kiadó  | 2009  | cérnafűzött, keménytáblás  |  256 oldal

Libri Antikvárium
A globalizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók. A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történet mesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható ? a termékeken és szolgáltatásokon túl ? szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érhetők el.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 15 490 Ft

A termék megvásárlásával

1 549 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
megkímélt, szép állapotban
Kiadó scolar kiadó
Kiadás éve2009
Oldalak száma:256
Súly899 gr
ISBN2399964655257
ÁrukódSL#2110697355
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 15 490 Ft

A termék megvásárlásával

1 549 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Váncsa István: Olasz lakoma Váncsa István: Olasz lakoma