Nemzetközi marketing

közgazdasági és jogi könyvkiadó  | 1995  | papír / puha kötés  |  605 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: Mi a marketingszemlélet lényege? Miben különbözik a belföldi és a nemzetközi marketing és mi a közös bennük? Mi a jelentősége az OECD-térségének a nemzetközi marketing szempontjából? Milyen okai lehetnek a világpiac tagoltságának? Mik a termelői piac jellegzetes vonásai? (...) Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre adnak választ a könyv egyes fejezetei. S mivel a japánok piaci sikereit kutatva egy neves szakértő arra a következtetésre jutott, hogy azok semmivel sem tesznek többet, mint ami a marketingkönyvben áll - azt viszont következetesen megteszik - így mi is jó szívvel ajánljuk ezt a könyvet a jelen és a jövő marketingszakembereinek.- További ismertető. "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képekkel (állapotfotó). Keveset forgatott, jó állapotú példány. Könyvízelítő: "Belelapozás". Szerkesztette: Törzsök Éva.
Kiadó közgazdasági és jogi könyvkiadó
Kiadás éve1995
Oldalak száma:605
Súly1200 gr
ISBN2399968111698
ÁrukódSL#2109966448
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború