Politikai kommunikáció

osiris kiadó  | 2002  | kemény kötés  |  252 oldal

Libri Antikvárium
Első magyarul megjelenő kötetében a szerző átfogó képet nyújt a politikai kommunikáció mai helyzetéről a politikai retorikától a választási kampányokig, a közszolgálati televízió válságától az újságírói foglalkozás etikai kérdéseiig. Alapos vizsgálatnak veti alá a mediatizált nyilvánosság szereplőit, a média és ezen belül a televízió politikai szerepét, a politika rítusait, szimbólumait és nyelvezetét. Részletesen tárgyalja a választási kampányt és annak kommunikációját, a politikai-választási marketing jelenségét, az állampolgár részvételét a politikában, a közvélemény-kutatások hatását, a politikai elit kiválasztódását és szerepét, s eközben az olvasó a politikai kommunikáció kutatási eredményeit is megismerheti.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 400 Ft

A termék megvásárlásával

1 340 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó osiris kiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:252
Súly620 gr
ISBN2399978106561
ÁrukódSL#2109792016
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 400 Ft

A termék megvásárlásával

1 340 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal