Public Relations (Kísérleti kézikönyv)

budapesti közgazd. egyetem  | 1996  | papír / puha kötés  |  242 oldal

Libri Antikvárium
Ez az összeállítás az első kísérlet arra, hogy a Magyarországon hozzáférhető külföldi szakirodalomból és a nagyon csekély számú hazai publikációból oktatási célra alkalmas magyar nyelvű anyagot bocsássunk a hallgatók rendelkezésére...Bár az anyag összeállításakor a külföldi szakirodalom egyes részeit ismertetjük, adaptáljuk és nem szó szerint idézzük, nagymértékben támaszkodnunk kellett a külföldi kutatási eredményekre. További ismertető: "Belelapozás". Kiadja: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketingkommunikációs Oktatási és Kutatási Központ és Külkereskedelmi Főiskola.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 100 Ft

A termék megvásárlásával

110 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
kissé kopott borító; a kötet oldalainak nagyrésze ceruzával, helyenként tollal aláhúzva, jelölve
Kiadó budapesti közgazd. egyetem
Kiadás éve1996
Oldalak száma:242
Súly250 gr
ISBN2399954964277
ÁrukódSL#2111153067
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 100 Ft

A termék megvásárlásával

110 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború