Reklám: elmélet és gyakorlat (Főiskolai tankönyv és szöveggyűjtemény)

budapest  | 2005  | papír / puha kötés  |  245 oldal

Libri Antikvárium
A reklám egy olyan terület, melyhez mindenki hozzá tud szólni. Mégis, amikor valaki elmélyültebben kezd foglalkozni vele (pl. szakdolgozatot ír a reklám témakörében), rengeteg problémával találkozik. E tantárgy keretében is ilyen nehézségek adódnak: egyetlen kurzus időtartamában nem lehet teljes, átfogó képet adni a reklámvilágról. Valószínűleg a gyakorlat mutathatja meg leginkább, hogy milyen sokrétű témáról van szó. A Reklám: elmélet és gyakorlat című szöveggyűjtemény ezt tükrözi: első felében a reklámfilozófiáról, a reklámkritikáról, a reklámjogról, és a reklámetikáról esik szó számos példával, a másodikban pedig a kapcsolódó kurzus gyakorlati feladataihoz találhatók sorvezető írások. A szöveggyűjtemény, melyet most kezében tart az olvasó, tehát arra törekedett, hogy ,,kettős látást" biztosítson. Egyfelől csemegézzen a meggyőző kommunikáció és a reklámelmélet néhány fejezetéből, másfelől inspiráljon egy önálló reklámtervezési szemponthálót a kreativitástól a marketingkommunikáción keresztül a modern médiatechnológia alkalmazásáig.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 400 Ft

A termék megvásárlásával

340 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó budapest
Kiadás éve2005
Oldalak száma:245
Súly600 gr
ISBN2399959449762
ÁrukódSL#2110707258
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 400 Ft

A termék megvásárlásával

340 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi