Reklámpszichológia

budapest  | 2004  | papír / puha kötés  |  118 oldal

Libri Antikvárium
E könyv a marketingkommunikáció szakirány képzéséhez nyújt ismeretanyagot, amikor a humán tudományok oldaláról közelít a gazdálkoddási eszmerendszerhez. Kiindulásnak tekinti a marketingkommunikáció általános és sajátos szakanyagait. Ismertető: A tananyag négy részre tagolódik. Az első rész áttekinti a reklám gazdasági hatékonyságának kérdéseit azzal összefüggésben, hogy milyen objektív és szubjektív erők határozzák a kommunikáció erejét a marketing munkafolyamatban. A második rész ismerteti, hogy milyen elméletek születtek a reklámmeggyőzás pszichológiai lefutásának értelmezésére. A harmadik rész arra világít rá, hogy az érzékszervek adekvát megszólítása milen lehetőséggel bír a gazdasági meggyőzés terén. A negyedik rész a cselekvés indítékainak belső pszichológiai összefüggéseit kutató elméleteket foglalja össze. Az attitűdöt, a motiváció vizsgálati módszereit és ezek eredményeit a reklám gyakorlatában is ismerteti.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 500 Ft

A termék megvásárlásával

150 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó budapest
Kiadás éve2004
Oldalak száma:118
Súly100 gr
ISBN2399959222402
ÁrukódSL#2111588028
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 500 Ft

A termék megvásárlásával

150 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért