Rendezvények szállodában

kereskedelmi és idegenforgalmi továbbképző kft.  | 2007  | papír / puha kötés  |  232 oldal

Libri Antikvárium
Napjaink idegenforgalmában kitüntetett szerepet tölt be a rendezvényturizmus. Miután a rendezvények egyre nagyobb hányadát a szállodai struktúra keretében bonyolítják le, a szakma egyre jobban érezte egy olyan tan- és kézikönyv hiányát, amely most megszületett. A szerzők célja volt szakmai szemmel és elkötelezettséggel láttatni a rendezvények, a rendezvény szálloda nyüzsgő életét és megismertetni ennek az izgalmas világnak színét és fonákját. Mivel a választott téma újszerű nézőpontból lett megvizsgálva, ezért talán nem szerénytelenség a könyvet hézagpótlónak tekinteni. A szerzők részt vettek az új SZVK kidolgozása során a szakmai kompetenciák meghatározásában. Így egy gyakorlatorientált művet írtak, melynek célja a szállodában lebonyolítható rendezvények ismertetése, bemutatva a rendezvények értékesítésének teljes folyamatát, attól a pillanattól kezdve, amikor a potenciális megrendelő érdeklődik a szállodában az adott rendezvény lebonyolításának lehetőségeiről, egészen a rendezvény befejezését követő köszönőlevél megírásáig. Szó van a levélváltásokról és a személyes, helyszíni egyeztetésekről, az étel- és italajánlatok összeállításának szabályairól, a megállapodásokról készítendő írásos anyagokról, amelyek alapján a lebonyolításban résztvevő dolgozók megismerhetik feladataikat, biztosítva ezzel az alapos szervezést és munkafegyelmet követelő zavartalan lebonyolítást. A műben az előkészítéstől a vendégek távozásáig végigkövethetőek a tennivalók. Az olvasó megismerkedhet a szállodai különtermekben lebonyolítható rendezvények során használatos eszközökkel is. Szó van a bútorokról, az éttermi eszközökről, a technikai berendezésekről és a termek csinosításához használható felszerelésekről. Ismertetésre kerülnek a termek berendezési lehetőségei is. A rendezvényre érkező vendégek fogadásakor felszolgált egyszerű üdvözlő italoktól az összetett díszvacsorákig bemutatásra kerülnek azoknak a gasztronómiai szolgáltatásoknak a fajtái, amelyeket a résztvevők ellátásakor alkalmaznak a szállodákban. A vendégek szórakoztatását biztosító egyéb programok, mint a szivarszalon, vagy a pirotechnikai bemutató, vagy a különböző típusú zenei szolgáltatások rövid ismertetése is megtalálható a könyvben. Az utolsó fejezetben rövid ismertetés található a házon kívüli rendezvények megvalósításához szükséges speciális feladatokról is. A mellékletben találhatók azok a szakma által elfogadottan használt idegen szavak, kifejezések, melyek használatával a napi gyakorlatban találkozhat a rendezvényszervező. Nagy értéke a könyvnek a függelék, mely a mindennapi munka során használt dokumentumokat tartalmazza, segítve ezzel a gyakorlati munkára való felkészülést. Mivel a mindennapi munkában nélkülözhetetlen a könyv lapjaiból megismerhető tudás, ezért melegen ajánljuk mind a szakmát már gyakorló, mind azt most tanulók számára.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Az előzéklapon pecsétes jelölés.
Kiadó kereskedelmi és idegenforgalmi továbbképző kft.
Kiadás éve2007
Oldalak száma:232
Súly300 gr
ISBN2399964287502
ÁrukódSL#2111192211
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború