Sales & marketing szakszótár (angol-magyar, magyar-angol)

akadémiai kiadó  | 2004  | cérnafűzött, keménytáblás  |  388 oldal

Libri Antikvárium
Az angol-magyar, magyar-angol Sales&Marketing fogalomtár hiánypótló mű. A kiadvány több mint 4700 szócikket tartalmaz nyelvenként. Az esetek túlnyomó többségében a fordításon kívül értelmezéseket, és magyarázatokat is tartalmaz. Az alap közgazdasági fogalmak mellett a könyv lefedi: A marketing szakterületeit (márka menedzsment, reklámozás, médiatervezés, -vásárlás; termékfejlesztés; piackutatás; marketing statisztika; direkt marketing; kereskedelmi marketing; eseménymarketing; eladásösztönzés; online marketing; többszintes marketing; közönségkapcsolatok); Az értékesítés, kereskedelem szakszavait; A fenti két hatalmas fogalomkörhöz kapcsolódó úgynevezett határterületek (pl. merchandising - árukínálás, nyomdai előkészítés stb.) fontosabb szavait; A marketing- és értékesítési munkához szorosan kapcsolódó, szakterületként nem meghatározható, ámde mégiscsak fontos tevékenységek (pl. előadás készítés, -tartás; grafikon értelmezés) leggyakrabban használt szavait; A szakszavakhoz tartozó, az angol nyelvben igen kedvelt rövidítéseket, mozaikszavakat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 000 Ft

A termék megvásárlásával

300 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2004
Oldalak száma:388
Súly740 gr
ISBN2399966015738
ÁrukódSL#2111285298
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 000 Ft

A termék megvásárlásával

300 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal