Stratégiai tervezés és vezetés a 21. században

nemzeti tankönyvkiadó  | 2004  | papír / puha kötés  |  356 oldal

Libri Antikvárium
Szokásostól eltérő tartalmú és közelítésű stratégiai tervezési és vezetési könyvet tart a kezében az Olvasó. Az újdonság három területen is szembeötlő. Az egyik a könyv szemlélete. A szerző arra helyezi a hangsúlyt, hogy bebizonyítsa, a stratégia sokkal több, mint elemzés és módszertan, ugyanis a jövő megteremtésének és a vezetni-alkotni akarásnak a filozófiája is. Ehhez kapcsolódva a második újdonság a vezetés ún. "puha elemeinek", a kreativitásnak, az emberi kapcsolatoknak, a szervezeti kultúrának és általában - a konkréttal szemben - az elvont, érték gyökerű erőforrásoknak mint sajátos versenyelőnyöknek az előtérbe helyezése. Végül a harmadik újdonság az átfogó jelleg és a rendszerszemlélet: a kapcsolódó területek, a minőség- és tudásmenedzsment, a változtatásmenedzsment és a humánstratégia beillesztése a stratégiai vezetés rendszerébe.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 880 Ft

A termék megvásárlásával

1 388 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Könyvtári beírással.
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó
Kiadás éve2004
Oldalak száma:356
Súly699 gr
ISBN2310005495830
ÁrukódSL#2111314131
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 880 Ft

A termék megvásárlásával

1 388 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal