Üzleti stratégia - üzleti tervezés

nemzeti tankönyvkiadó  | 2001  | puhatáblás, ragasztókötött  |  174 oldal

Libri Antikvárium
Tantárgy: Közgazdaság Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken szerepel. A kötet tartalmas és érdekes felsőoktatási tankönyv és egyben sajátos vállalati tervezési útmutató is - több szakmai újdonsággal. A tervezésnek azokat a tartalmi elemeit hangsúlyozza, amelyeket kevésbé érint a nyugati és hazai szakirodalom. A szerző gyakorlatiasan és szemléletesen mutatja be a tervezés menetét és "fázistermékeit" mind a stratégia, mind az üzleti tervezés területén. Hangsúlyozza lépték és tartalom összefüggését, a kétféle tervtípus rokon és eltérő vonásait. Újdonság az AGISTRA folyamatmodell, az OLIGOFED ígéretesség-hasznosság térkép, az akciópotenciál és akciókapacitás fogalomhasználata és a stratégiai akciók sajátos csoportosítása. A mű zárófejezete a gerkeni jövőszemlélettel átitatott jövőorientált marketing gondolatköréből ad ízelítőt, és olyan új irányzatokat vetít előre, amelyekre időben fel kell készülnie a stratégiai gondolkodású cégvezetésnek.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 390 Ft

A termék megvásárlásával

139 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:174
Súly259 gr
ISBN2399986918781
ÁrukódSL#2109042476
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 390 Ft

A termék megvásárlásával

139 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal