Vállalatgazdaságtan SZÜLETÉS, HALÁL, SZEX ÉS ÜZLET - ENNYI DIÓHÉJBAN (III kiadás)

közgazdasági és jogi könyvkiadó  | kemény kötés  |  518 oldal

Libri Antikvárium
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés Oldalszám: 512 oldal Sorozatcím: Kötetszám: Nyelv: Magyar Méret: 23 cm x 17 cm ISBN: 963-503-023-1 Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. TARTALOM Bevezetés 1 A vállalatgazdaságtan elméleti alapjai 3 A vállalatgazdaságtan helye és szerepe az egyetemi oktatásban 6 A könyv struktúrája 8 Köszönetnyilvánítás 9 A vállalat érintettjei, céljai, formái 11 Bevezetés 15 Üzleti vállalkozás - vállalat 16 Az üzleti vállalkozás alapvető célja 20 A vállalat küldetése 22 A vállalati működés érintettjei 24 A vállalat céljai 30 Az egyéni és a szervezeti célok 31 Tulajdonos, menedzser, munkavállaló - céljaik és kapcsolatuk 37 A vállalati célok 40 A vállalkozások szervezeti formái 45 A vállalkozási formák - tulajdonlási szempontból 45 Vállalatok alapítása, átalakulása, megszűnése 50 Vállalatelméletek 55 A fogalmi keret 56 A standard mikroökonómia vállalatfelfogása 57 A vállalat magatartási elmélete 57 A megbízó-ügynök elmélet 59 Az intézményi közgazdaságtan vállalatelmélete 60 További vállalatelméleti megközelítések 61 Összefoglalás 63 A vállalat helye a társadalmi rendszerben 65 Bevezetés 69 A piac és a piaci viszonyok 71 Árupiacok és erőforráspiacok 81 Verseny és együttműködés a piacon 84 A piacok tulajdonságai - piactípusok 89 A piac gazdaságszabályozó szerepe 100 Az állam gazdasági szerepe 102 Az állam gazdasági szerepvállalásának tendenciái napjainkban 103 Az állami szerepvállalás szférái és a vállalatok 105 Az állami vállalatok 109 További külső érintettek - a "felelős vállalat" koncepció 112 Helyi közösségek és önkéntes állampolgári csoportosulások 113 A természeti környezet 116 Az alternatív közgazdaságtan és a felelős vállalat 124 Összefoglalás 126 A vállalat tevékenységi rendszere 127 Bevezetés 130 A vállalati működés stratégiai alapjai 133 Bevezetés 134 Összefoglalás 140 A marketing 141 Bevezetés 143 A marketing tartalma; a marketingstratégia 144 A kielégítendő fogyasztói szükséglet 149 A versenystratégia megválasztása: a marketinghadviselés 152 A marketingmix 154 Összefoglalás 154 Az innováció 175 Bevezetés 177 Az innováció természete 178 Az innováció folyamata 184 Az innovációs stratégia 199 Összefoglalás 207 Az emberi erőforrás 209 Bevezetés 210 Az emberierőforrás-gazdálkodás tartalma 213 A munkaerő-gazdálkodás környezeti tényezői 215 Az emberierőforrás-gazdálkodás stratégiája 219 Az emberierőforrás-gazdálkodás tevékenységei 224 Az érdekegyeztetés és a szakszervezetek 238 Összefoglalás 241 Az információ mint erőforrás 241 Bevezetés 242 Az információ természete 244 Az információ a vállalati működésben 254 Összefoglalás 268 Anyagi folyamatok és készletek - a logisztikai rendszer 269 Bevezetés 270 A logisztikai rendszer és szerkezete 271 A logisztikai stratégia 277 A logisztikai rendszer működése 288 Összefoglalás 300 Termelés és szolgáltatás 303 Bevezetés 305 A termelés és a szolgáltatás típusai 306 A termelési stratégia 313 Termeléstervezés és végrehajtás 327 Összefoglalás 338 Vállalati pénzügyek 339 Bevezetés 342 A pénzügyi tevékenység tartalma 343 A vállalat pénzügyi stratégiája 344 A vállalat pénzügyi rendszerének működése 354 Befektetés és finanszírozás 370 Összefoglalás 389 A vállalat stratégiája 389 Bevezetés 394 A vállalati stratégia tartalma 395 A stratégia megközelítései 396 A vállalkozói közelítés 396 Az adaptív közelítés 397 A tervezői megközelítés 399 A stratégiamegközelítések összevetése 400 A stratégiai menedzsment 402 A stratégia kialakítása - a stratégiai tervezés 404 A stratégiák típusai és jellemzői Megvalósítás és visszacsatolás 441 Alternatív stratégiák 461 Vállalkozói és adaptív menedzsment 461 Néhány sajátos vállalatcsoport stratégiájáról 463 Összefoglalás 467 Függelék 469 Tárgy- és névmutató 471 Irodalomjegyzék 485 Magyar - angol szószedet 499 Angol - magyar szószedet 506
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó közgazdasági és jogi könyvkiadó
Oldalak száma:518
Súly1000 gr
ISBN2399980941426
ÁrukódSL#2111032013
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

LID - Együtt olvasunkLID - Együtt olvasunk