Vállalatok társadalmi felelősségvállalása

hvg kiadói rt.  | 2007  | keménytábla, védőborító  |  334 oldal

Libri Antikvárium
FÜLSZÖVEG Bizonyára mindannyian szívesen teszünk, tennénk egy jobb világért. Nem csak egyéni, hanem vállalati szinten is érdemes, sőt egyre inkább szükséges felvállalni egy-egy jó ügyet - de nem mindegy, hogyan tesszük ezt. Philip Kotler alapműve - amit a szakma "a CSR bibliájaként" emleget - a vállalati társadalmi felelősségvállalás izgalmas problematikájának első alaposabb elemzéseként, és - érdekes esettanulmányai révén - első példatáraként jelenik meg magyar nyelven. Kotler műve mérföldkőnek számít a témában: tipizálja és definiálja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának különböző módjait, részletesen - és neves cégek gyakorlati példáit bemutatva - elemzi az egyes típusokban rejlő lehetőségeket. Sőt konkrét ajánlatokat is ad a CSR-programot tervező cégeknek, ami a különböző célokhoz illő jótékonysági törekvéseket, a támogatás eszközeit, formáit, a lebonyolítás módszereit illeti, egészen a partnerként együttműködő jótékonysági szervezetek megválasztásáig útmutatást nyújt. A felelősséggel gondolkodó és tevékenykedő vállalatvezetők, marketing, PR- és CSR-szakemberek, az érintett civilek és a kormányzati szereplők könnyen eligazodhatnak a kötet jól felépített struktúrájában. A magyar kiadást az itthon megvalósult CSR-programokat bemutató fejezet egészíti ki. Vissza TARTALOM Előszó a magyar kiadáshoz (Czakó Borbála, HBLF) 7 A "tegyünk már valami kis jót..." esete 9 Vállalati társadalmi kezdeményezések: hat lehetőség a jócselekedetre 31 Célhoz rendelt promóciók: társadalmi ügyek tudatosítása és fontosságuk növelése 59 Ügyhöz kapcsolt marketing: magatartás-változást célzó kampányok támogatása 123 Vállalati adományozás: nemes ügy közvetlen támogatása 153 Közösségi önkéntes munka: munkavállalói idő és szakértelem a jó célért 183 Társadalmilag felelős üzleti gyakorlat: önkéntesen vállalt üzleti gyakorlat és befektetés társadalmi ügyek támogatására 217 A huszonöt legjobb lépés a vállalat és a társadalmi ügy közös érdekében 245 Tíz ajánlott marketingmódszer a vállalati társadalmi kezdeményezések finanszírozásáért és támogatásáért 271 Magyar példák a vállalati társadalmi felelősségvállalásra 287
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 14 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó hvg kiadói rt.
Kiadás éve2007
Oldalak száma:334
Súly660 gr
ISBN2399969496596
ÁrukódSL#2111135977
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 14 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Annie Jacobsen: AtomháborúAnnie Jacobsen: Atomháború