Versenystratégia IPARÁGAK ÉS VERSENYTÁRSAK ELEMZÉSI MÓDSZEREI (illusztrált kiadás)

akadémiai kiadó  | kemény kötés

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó a magyar kiadáshoz 9 A szerző előszava 11 Bevezetés 15 Általános elemzési módszerek 23 Az iparágak strukturális elemzése 25 A verseny élességének strukturális meghatározói 27 Strukturális elemzés és versenystratégia 49 A strukturális elemzés és az iparág meghatározása 51 Általános versenystratégiák 53 A három általános stratégia 53 A középmezőnyben 59 Az általános stratégiák kockázatai 62 A versenytársak elemzésének fogalmi kerete 67 A versenytársak elemzésének összetevői 69 A négy alkotóelem összeépítése: a versenytárs válaszprofilja 85 A versenytárs elemzése és az iparági előrejelzés 89 Szükség van-e a versenytársakról adatokat gyűjtő módszerre? 89 A piaci jelzések 93 A piaci jelzések típusai 93 A vállalat történetének felhasználása a jelzések megfejtésére 103 Elterelheti-e a figyelmet a piaci jelzések keresése? 103 A verseny hadmozdulatai 105 Bizonytalan iparágban valószínű a versenyháború 106 A verseny hadmozdulatai 108 Az elkötelezettség 116 Gyújtópontok 121 Egy megjegyzés az információkról és a titkosságról 122 A vevőkkel és szállítókkal kapcolatos stratégia 123 A vevők kiválasztása 123 A beszerzési szükségletek és a vállalat képességei 126 A beszerzési stratégia 135 Strukturális elemzés az iparágon belül 139 A versenystratégia dimenziói 140 Stratégiai csoportok 142 A stratégiai csoportok és a vállalat jövedelmezősége 153 A stratégiai csoportok és a költségpozíció 157 Hatások a stratégiára 159 A stratégiai csoportok térképe mint elemzési eszköz 163 Az iparágak fejlődése 167 Az iparág fejlődésének alapfogalmai 167 Fontos összefüggések az iparági fejlődésben 192 Az iparági környezetek általános típusai 197 Versenystratégia a megosztott iparágakban 199 Mitől megosztott egy iparág? 204 A megosztottság leküzdése 207 Együttélés a megosztottsággal 212 Fenyegető stratégiai csapdák 216 A stratégia kidolgozása 218 Versenystratégia a keletkező iparágakban 221 A strukturális környezet 222 Az iparági fejlődést korlátozó problémák 226 Korai és későbbi piacok 230 Stratégiai döntések 233 Az előrejelzés technikái 237 Melyik keletkező iparágba lépjünk be? 239 Átmenet az érettségbe 241 Az iparág változása az átmenet folyamán 242 Az átmenet néhány stratégiai következménye 244 Az átmenet stratégiai buktatói 250 Az érettség szervezeti következményei 252 Az átmenet és a felsőszintű vezető 254 Versenystratégia hanyatló iparágakban 257 A verseny strukturális meghatározói a hanyatlás szakaszában 258 Stratégiai alternatívák a hanyatlás időszakában 268 A stratégia megválasztása a hanyatlás szakaszában 272 Stratégiai csapdák a hanyatlásban 275 Előkészület a hanyatlásra 275 Verseny a globális iparágakban 277 A globális verseny forrásai és akadályai 279 A globális iparággá fejlődés 287 Verseny a globális iparágakban 291 Stratégiai alternatívák a globális iparágakban 293 A globális versenyt befolyásoló irányzatok 294 Stratégiai döntések 299 A vertikális integrálás stratégiai elemzése 301 A vertikális integrálás stratégiai előnyei és költségei 303 Az előrelépő integrálás sajátos stratégiai kérdései 315 A visszalépő integrálás sajátos stratégiai kérdései 317 A hosszú lejáratú szerződés és az integrálás gazdaságossága 318 Illúziók a vertikális integrálással kapcsolatos döntéshozásban 321 A kapacitásbővítés 323 A kapacitásbővítésre vonatkozó döntés elemei 324 A kapacitásfölösleg-építés okai 326 Az elhalászás stratégiája 334 Belépés új üzletágakba 337 Belépés belső fejlődés útján 338 Belépés felvásárlással 347 Fokozatos belépés 352 Portfoliotechnikák a versenytárselemzésben 355 A növekedés/részesedés mátrix 361 A vállalati helyzet/iparági vonzerő mátrix 358 Hogyan végezzük az iparági elemzést? 361 Az iparági elemzés stratégiája 361 Az iparági és a versenytárselemzés közölt forrásai 365 Terepadatok gyűjtése iparági elemzéshez 369 Irodalom 375 Név- és tárgymutató 379
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Súly600 gr
ISBN2310009153729
ÁrukódSL#2111479545
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért