A KönyvKereső szolgáltatás csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető.
Hogy igénybe tudja venni, kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon oldalunkon.
kiskapu kiadó
| 2008
| MAGYAR nyelvű
| PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
|
874 oldal
A könyv kimerítő részletességel és rendkívül világosan mutatja be az ActionScript nyelvű programozást. Ha korábban még nem programoztunk, a könyv akkor is útba igazít minket, hogy profi ActionScript-programozó váljon belőlünk. Ha már rendelkezünk tapasztalatokkal az ActionScripttel kapcsolatban, a kötetből pótolhatjuk a hiányzó ismereteinket, és újragondolhatjuk a legfontosabb elveket.
Az ActionScript 3.0-s változata hatalmas ugrást jelent a Flash programozási nyelvében: gyorsabb, tisztább és kifinomultabb az elődeinél. Csak az ActionScript 3.0 a gyakorlatban nyújtja azt a tiszta, átgondolt nyelvezetet, aminek a segítségével megérthetjük az ActionScript 3.0 legfontosabb fogalmait, és csak ez a könyv tárgyalja olyan mélységben az ActionScript 3.0-t, hogy kiaknázhassuk annak teljes erejét.
Kötetünk igazi fejlesztői kézikönyv, tele gyakorlati útmutatókkal, fontos figyelmeztetésekkel és kódpéldák ezreivel, amelyek megmutatják, hogyan hajthatjuk végre helyesen a különböző feladatokat.
A könyv mintegy 900 oldala többek között a következőket tartalmazza:
# Kimerítő részletességgel tárgyalja az ActionScript nyelv magját, beleértve az objektumközpontú programozást, az osztályokat, az objektumokat, a változókat, a tagfüggvényeket és függvényeket, az öröklést, az adattípusokat, a tömböket, az eseményeket, a kivételeket, a hatóköröket, a névtereket, az XML-t és a biztonságot.
# Mélységében mutatja be a grafikus és az interaktív programozást, például a megjelenítő API-t, a többszintű eseménykezelést, az interaktív egér- és billentyűzetkezelést, az animációt, a vektor- és bitképes grafikákat, a szövegkezelést, valamint a tartalombetöltő műveleteket.
# Hasznos tanácsokkal lát el a gyakorlatban alkalmazott kódolással kapcsolatban, például hogy miként használhatjuk együtt az ActionScriptet a Flash fejlesztőkörnyezetben általunk elkésztített anyagokkal, hogyan használhatjuk a Flex keretrendszert a Flex Builder 2-ben, valamint hogy miként készíthetünk újrahasznosítható kódkönyvtárakat.
A Flash- és az ActionScript-fejlesztői közösség első számú forrásaként sokan hivatkoznak az ActionScript 3.0 a gyakorlatban kötetre úgy, hogy „a Colin Moock könyv” (a szerző után). Nem véletlenül: senki nem hatol jobban az ActionScript mélyére, mutatja meg a nyelv finomságait és valódi képességeit, és senki más nem képes mindezt ennyire közérthetően elmagyarázni. Moock sokéves kutatómunkája, programozói tapasztalata és bennfentes kapcsolata az Adobe mérnökeivel egy páratlanul pontos és átfogó könyvet eredményezett. Ha meg szeretnénk tanulni az ActionScript 3.0 használatát, ne keressünk tovább!