Daniel L. Yadin

Hatékony marketingkommunikáció

geomédia kiadó zrt.  | 2000  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  260 oldal

Libri Antikvárium
A könyv gyakorlati tanácsokkal látja el azokat a szakembereket, akik a marketingkommunikáció eszközeinek tudatos felhasználását akarják elsajátítani.Mi mindenre legyen gondunk, ha újsághirdetés, rádió- vagy tévéreklám, szórólap, katalógus, sajtóanyag, reklámlevél (direct mail) megrendelése, elkészítése vagy elfogadása a feladatunk? Milyen kötelező elemei vannak egy sikeres reklám szövegének? Hogyan készíttessünk hatásos fotót vagy illusztrációt reklámunkhoz? Mit kell kérnünk más szakmák képviselőitől, ha azt akarjuk, hogy a tipográfia, a modern nyomdatechnika, a korszerű videofelvétel minket szolgáljon? A szerző gazdag tapasztalatain alapuló példákon mutatja be az eszköztár működtetését, a marketingkampányok kreatív tervezésétől a hatásos reklámlevél megírásán keresztül a pozicionálásig.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:17 x 24 cm
Kiadó geomédia kiadó zrt.
Kiadás éve2000
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:260
BorítóPUHATÁBLÁS
ISBN9637910689
Árukód6289912 / 5289084

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal