Dr. Kárpáti László  |  Lehota József

Agrármarketing

szaktudás kiadó ház zrt.  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  132 oldal

A mai tapasztalat azt mutatja, hogy a kizárólagos fogyasztó- vagy versenytárs-orientáció nem elegendő feltétele a sikeres piaci szereplésnek. A fő cél a külső környezetnek, a fogyasztói és a vevői igényeknek, a versenytársak magatartásának, a makro- és mikrokörnyezet változásának és a vállalat lehetőségeinek (erőforrásainak, erős és gyenge pontjainak) összevetése, összehangolása - amit az agrár- és élelmiszer-ipari vállalkozásoknak is szem előtt kell tartaniuk a siker érdekében. Ehhez nyújt segítséget a kötet, amely a marketing korszerű ismereteit agrár- és élelmiszer-ipari termékekhez kapcsolódó adatgyűjtéseken, példákon, elemzéseken keresztül tárgyalja.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó szaktudás kiadó ház zrt.
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:132
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly280 gr
IllusztrációTÁBLÁZATOKKAL
ISBN9789639935495
Árukód2389302 / 1109886

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Apám szerintNáray Tamás: Apám szerint