Gálik Mihály  |  Urbán Ágnes

Bevezetés a médiagazdaságtanba

aula kiadó kft  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  245 oldal

A média gazdaságtana az 1990-es évek közepe óta van jelen a magyar felsőfokú oktatásban hazánkban, s az eddigi tapasztalatokra építve és a bolognai folyamat követelményeihez igazítva egy bevezető, de mindazonáltal átfogó jellegű könyvet adunk közre. Röviden ismertetjük a médiagazdaságtan különböző iskoláit, részletezzük és elemezzük a médiapiacok általános sajátosságait, majd bemutatjuk ezeknek a legfontosabb iparágakban való konkrét megjelenését. A tárgyalást mintegy kettébontva először a történelmileg kialakult média ágazatokat, a lapkiadást, a rádiózást és a televíziózást vizsgáljuk, majd az infokommunikációs technológiák forradalma nyomán érvényesülő konvergencia hatásait vázoljuk fel a média "szép új világ"-ára. Mivel a média - akár a régi, akár az új - saját személyes világunk részévé vált napjainkra, a szerzők példák bemutatásával is érzékeltetik, amit az elmélet a maga tudományos eszközeivel próbál megragadni, leírni. A tankönyv írói egyúttal azoknak is ajánlják a munkájukat, akik ugyan már nem egyetemisták, vagy netán soha nem voltak azok, csak egyszerűen érdekli őket, miként működik az az összetett, nagyhatású társadalmi ágazat, amit médiának hívunk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:245
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly490 gr
ISBN9789639698420
Árukód2216035 / 1071684

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor