Egy volt Teszkós kollegám az első könyv megjelenése után valami olyasmit mondott, hogy frankón belehugyoztunk a Teszkó gyerekmedencéjébe, méghozzá ívesen, bokáig rogyasztott gatyával, rendesen homorítva, ahogy kell. Pedig abban csak a kisebb stiklikről volt szó. Most viszont emeltük a tétet, és teret adtunk az áruház volt vezetőinek, hogy ők is elmesélhessék, hogyan folyik a lehúzás a cégnél. Méghozzá nagyon nagyban.
Néhány hozzászólás a sajtó részéről:
"A férfi hímtagot kivéve minden dologra igaz, hogy minél nagyobb, annál jobban utálják, ha pedig cégről van szó, akkor négyzetesen nő a gyűlölet. A Tékozló Homár önfeledten fogyasztani vágyó olvasóinak is első számú célpontjai a hipermarketláncok, utánuk következik a T-birodalom, a Posta és a korrupt parkolóőrök hadserege. Egy olyan könyv tehát, ami azt ígéri, hogy itt le lesz rántva a lepel a legnagyobb kiskereskedelmi láncról, tuti sikernek tűnik"...
"A Tesco titok tehát ténylegesen leleplez pár dolgot a nagyközönség előtt. Olvasás közben az plusz kéjes borzongást okoz, hogy hányan fogják beperelni a szerzőt, aki egy rakás lopós teszkóst jól beazonosíthatóan megvádol. Nem beszélve magáról a cégről. Ehhez képest az az információ érkezett hozzánk, hogy a Tesco, bár tudja, ki írta a könyvet, meglepő módon nem fog rátámadni, mert az ügyben több a vesztenivalója." - Index
"A könyv legérdekesebb tanulságát nem a hipermarketek világából ismert rafinált árképzésekről, fogyasztói megtévesztésekről, lejárt szavatosságú termékekről, szaladgáló rágcsálókról szóló történetek jelentik, hanem annak a tapasztalatnak az igazolása, hogy a szükséges moti- váltság és elismerés hiányában maguk a dolgozók okozzák a legtöbb kárt az áruházláncnak." - Népszabadság
G.M.
2007. 06. 29.
Hy Evör! Ayánlom mindenki figyelmébe. Nem egyszerű. A kivülállók még csak nem is seytik, hogy mi megy OTT...