Károlyi László

Crenchmarking

 | 2019  | MAGYAR nyelvű

A Crenchmarking(TM) olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking(TM) szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra. A Crenchmarking(TM) szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek. 
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Kiadás éve2019
NyelvMAGYAR
Belelapozás epub
Formátum EPUB MOBI
Árukód2726806 / 8138776

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor