„Max" a lehetőségek lenyűgöző tárházát kínálja, a 7-es változatot pedig mind a sokat próbált profik,
mind a kezdők izgalmasnak és szórakoztatónak találják majd. Ebben a könyvben minden megtalálható, ami ahhoz szükséges, hogy a Maxben profi kinézetű animációkat készítsünk. A kötet e sokoldalú program valamennyi szolgáltatását bemutatja, különös tekintettel az újdonságokra, de ami
a legjobb benne, az az, hogy mindezt oly módon teszi, hogy közben serkenti a kreativitást, a színesben mellékelt alkotások pedig csak tovább fokozzák az Olvasó alkotókedvét.
A kötet minden részletre kiter/edően bemutatja a 3ds max 7-et
• A Gyorstalpalót elolvasva azonnal elkészíthetünk egy térbeli animációt
• Felfedezhetjük az olyan új modellezési szolgáltatásokat, mint az Edit Poly, vagy az új Skin Wrap és Skin Morph módosító
• Megtanulhatjuk, hogyan tehetjük részletesebbé a kis felbontású modelleket a Max új térképezési szolgáltatásaival
• Felfedezhetjük, hogy miként lehet az új torzító ecset segítségével finom részletekkel kiegészíteni az objektumhálókat
• Megtanulunk karaktereket és tömegeket animálni az immár a programba épített Character Studio segítségével
• Szemléletes gyakorlatok mutatják be tíz vagy még kevesebb lépésben a legfontosabb fogalmakat, és segítenek a tanulásban
Kelly Murdock mérnöki és számítógépes grafikusi háttérrel rendelkezik - bebarangolta az egész 3D ipart, látványterveket készített, térhatású modelleket hozott létre játékfilmekhez, szabadúszó 3D-művészként dolgozott, és még háromdimenziós programozással is foglalkozott.
Könyve a kezdőtől a középhaladóig terjedő tudásszinttel rendelkező felhasználóknak szól, érintve néhány haladó témakört is; a kezdőket külön Gyorstalpaló segíti.
A kötet fő célja, hogy a Max átfogó leírásaként szolgáljon. Ennek a célnak az elérése érdekében a szerző gondos részletességgel taglalja a Max szinte minden szolgáltatását, beleértve az összes alapelemet, anyag- és leképezéstípust, módosítót és vezérlőt.
A 3D Studio max 7-es változatába számos, korábban bővítményként elérhető szolgáltatást beleolvasztottak (ilyen például a Character Studio) - az új szolgáltatások között vannak olyanok, amelyek teljesen újak, nem csak a Maxben, hanem az egész iparágban. A könyvben helyett kapott egy teljes rész, ami a Character Studioval foglalkozik, és néhány további fejezet, amelyek átveszik az új szolgáltatásokat.
A könyv a következőkkel ismertet meg:
• a program kezelőfelülete, a nézetablakok használata, a fájlok kezelése,
• az objektumok (rácsok, kamerák, fények, térgörbületek stb.) alkalmazása, a módosítók és a Modifier Stack,
• modellezés (rugalmas alakzatok, sokszögek, foltok, NURB-ök, összetett objektumok, részecskerendszerek stb.)
anyagok és leképezések,
• a kamerák vezérlése és a kameraeszközök használata, Multi-Pass Camera hatások, megvilágítás,
• animácó: kulcskockák, az Animation módosító, a Track View nézetek, megszorítások és vezérlők,
• a Character Studio,
• a Dynamics eszköz és a reactor szolgáltatásai,
• leképezés - légkörök, Render Elements, Render Effects, hálózati leképezés, sugárkövetés, képzeletbeli sugár, Video Post kezelőfelület,
• a MAXScript és a bővítmények használata.
Minden fejezetben logikus lépéssorozatokat tartalmazó gyakorlatokat találunk, amelyek általában egy tanulmányozható és összehasonlítható ábrával végződnek. A gyakorlópéldák a könyvhöz tartozó CD-ROM-on is szerepelnek, így élesben is kipróbálhatók.A könyv legvégén négy függeléket találunk, amelyekben a Max 7 új szolgáltatásai, a telepítési és rendszerbeállítások, a Max billentyűparancsai, valamint a könyvhöz tartozó CD-ROM tartalomjegyzéke szerepelnek.
+ Mutass többet
- Mutass kevesebbet