média és identitás 3.

magánkiadás  | 2019  | papír / puha kötés  |  370 oldal

Libri Antikvárium
Tartalom Szerkesztői bevezető 7 Digitális tájkép 9 Zsigmond Csilla - Papp Z. Attila: A Kárpát-medencei magyar fiatalok médiahasználata és digitális tájképe a GeneZYs 2015 ifjúságszociológiai felmérés adatai tükrében 11 1. Általános helyzetkép a médiahasználatról ....................................................................11 1.1. Internet és IKT-eszközök: hozzáférés, használat, viszonyulás ................................11 1.2. Tv, rádió, nyomtatott sajtó, online portálok .........................................................16 1.3. Digitális ,,függőség" .............................................................................................22 2. Internethasználat .........................................................................................................27 2.1. Az internethasználat általános és specifi kus jellemzői ...........................................27 2.2. Tanulás és munka ................................................................................................37 2.3. E-ügyintézés ........................................................................................................39 2.4. Kapcsolattartás és szórakozás ...............................................................................40 2.5. Online játékok .................................................................................................... 42 2.6. Online rádióhallgatás ..........................................................................................43 2.7. Internethasználat utazáskor ................................................................................. 44 2.8. Facebook használat ..............................................................................................49 Dobos Ferenc: A médiahasználat és identitás kölcsönhatása a határon túli magyar fiatal korosztály körében 61 1. A kutatás célja .............................................................................................................61 2. Módszertani megfontolások ........................................................................................61 3. Médiahasználat a határon túli magyar fiatal korosztály körében ..................................65 3.1. Fiktív médiafelület hierarchia ..............................................................................65 3.2. Televíziónézési szokások .......................................................................................73 3.3. Rádióhallgatási szokások .................................................................................... 114 3.4. A nyomtatott sajtótermékek használata ..............................................................136 3.5. Az internethasználati szokások változása ............................................................132 3.6. Az elektronikus médiafelületek használati gyakoriságának regionális összehasonlítása .........................................................................................................169 Dobos Ferenc: A médiahasználat és identitás kölcsönhatása a határon túli magyar felsőfokú végzettséggel rendelkezők körében 177 1. A kutatás célja ...........................................................................................................177 2. Módszertani megfontolások ......................................................................................178 3. Médiahasználat a határon túli magyar felsőfokú végzettséggel rendelkezők körében ....181 3.1. Fiktív médiafelület hierarchia ............................................................................181 3.2. Televízió nézési szokások ....................................................................................192 3.3. Rádióhallgatási szokások ....................................................................................214 3.4. Nyomtatott sajtótermékek használata .................................................................228 3.5. Internethasználati szokások ................................................................................229 3.6. Az elektronikus médiafelületek használati gyakoriságának regionális összehasonlítása....259 Zárványban 269 Apró István: Az új világ és a régi identitások 271 1. Manuel Castells víziói ...............................................................................................271 2. Az individualizmus tündöklése (És bukása?) .............................................................275 3. Mi a valódi cél? .........................................................................................................276 4. Reakciók a globalizációra ..........................................................................................277 5. Miért nincs vége a történelemnek? A globális kapitalizmus arcai ...............................278 6. Média és kapitalizmus ...............................................................................................279 7. Nincs ellene fegyver: a hiperkommercializmus .......................................................... 284 8. Az internet ................................................................................................................287 9. A média hatása az amerikai nemzeti identitásra .........................................................290 10. A populizmus ..........................................................................................................294 Tari István: Zárványban 295 1. Bevezető ....................................................................................................................295 1.1. Történeti momentumok .....................................................................................295 1.2. Tollal, kamerával ................................................................................................297 1.3. Az ezeréves határnál ...........................................................................................297 2. Arcokba írt történelem ..............................................................................................301 2.1. Ezer esztendeje annak... .....................................................................................301 2.2. Kánaánt ígértek nekik ........................................................................................303 2.3. Csendesen, de énekeltünk! ................................................................................. 319 3. Az anyanyelvről .........................................................................................................323 4. Útravaló ....................................................................................................................328 5. Tűzben voltunk .........................................................................................................332 6. Magunkat foltozva ................................................................................................... 348 7. Messze vagyunk ........................................................................................................359 8. A történeteinkben élünk ............................................................................................363
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 990 Ft

A termék megvásárlásával

699 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2019
Oldalak száma:370
Súly400 gr
ISBN2399991045885
ÁrukódSL#2109078172
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 990 Ft

A termék megvásárlásával

699 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor