Puczkó László

Az attrakciótól az élményig - A látogatómenedzsment módszerei

ÜZLET ÉS MENEDZSMENT SOROZAT

geopress zrt.  | 2000  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  399 oldal

Libri Antikvárium
A kötet célja, hogy a hazai szakirodalomban eddig hiányt jelentő területet, a turisztikai attrakciók - esemény, látnivaló, helyszín - menedzselésének témáját feldolgozza. Vonzerő ugyanis szinte mindenből válhat, ha a menedzsment megtalálja hozzá a megfelelő piaci csoportot. A könyv fejezetein végigvonuló fő motívum a látogató: az ő igényei, demográfiai és pszichológiai jellemzői. Mindezek vizsgálata alapján ismertetik a szerzők a látogatómenedzsmentben kialakult elveket és a hozzájuk kapcsolódó módszereket. A látogató élménye, illetve az attrakció fenntarthatósága és a menedzsment céljainak elérése egyaránt fontos kritériumok, ezért olyan technikákat kell a látnivaló menedzsmentjének alkalmaznia, amelyek mindhárom fő célnak megfelelnek. Az idegenforgalom egyik legfontosabb kérdése: hogyan lehet kielégíteni az egyes attrakciók látogatóinak igényeit. Az optimális látogatói élmény eléréséhez szükség van a látnivaló szakszerű megtervezésére, kialakítására és fenntartására, egyszóval az attrakció- és látogatómenedzsment hatékony alkalmazására. A könyv számos példája és esettanulmánya hozzásegíti az olvasót, hogy megtalálja saját attrakciója számára a megfelelő konkrét megoldást. Puczkó László és Rátz Tamara arra vállalkozott, hogy létrehozzák az első magyar nyelvű összefoglaló munkát a látogatómenedzsment kérdéseiről, s ezzel segítséget nyújtsanak a különféle turisztikai attrakciók irányításával foglalkozó szervezetek, létesítmények, tulajdonosok számára. Dr. Puczkó László a Kodolányi János Főiskola docense, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem adjunktusa. 1993 óta oktat és vesz részt turisztikai kutatási programokban. Speciális érdeklődési körei a turizmus fizikai hatásai, a speciális turisztikai termékek, valamint a látogatómenedzsment. Rátz Tamara szintén a Kodolányi János Főiskola docense és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem adjunktusa, valamint 1995 óta a finnországi Hámé Polytechnic vendégtanára. A szerzők első közös könyve 1998-ban jelent meg a Turizmus hatásai címmel.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:18 x 25 cm
Kiadó geopress zrt.
Kiadás éve2000
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:399
BorítóPUHATÁBLÁS
Sorozat ÜZLET ÉS MENEDZSMENT SOROZAT
ISBN9637910778
Árukód6318349 / 5317521

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Josef Kirschner: A párkapcsolat művészeteJosef Kirschner: A párkapcsolat művészete