Sas István

Reklám és pszichológia

kommunikációs akadémia kft.  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  362 oldal

Sas István a magyar reklám egyik kultikus alakja, a magyar reklámfilmezés látványosan legeredményesebb, bel- és külföldön egyaránt legismertebb rendezője. Még napjainkban is a szakma "tengelye". Beszélnek "Sas István előtti és Sas István utáni" korszakokról, stílusokról, felfogásokról. Reklám és pszichológia címmel nemrég könyve jelent meg, megírta mindazt, amit tud erről a világról. A könyv felvállalt célja bizonyítani, hogy az embereknek nem kell annyira félni a reklámtól. Nem kell kikerülni, csak érteni kell egy kicsit azt, hogy hogyan is működik. Sas István szavaival: "a reklámnak az a dolga, az a kötelessége, hogy eladjon valamit. Tudom, hogy ő tudja, hogy én tudom, hogy tudja." Kötelező olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy ilyesmiről tanul az iskolapadban, sőt – neagyisten - abból él! De erősen ajánlott belelapozni párszor azoknak is, akik szeretnék értelmiségnek vallani magukat, kicsit érteni, hogy mi folyik napjaink média-reklám-kommunikáció dzsungelében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 130 Ft

A termék megvásárlásával

513 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kommunikációs akadémia kft.
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:362
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly950 gr
IllusztrációSZÍNES FOTÓKKAL
ISBN9789632197906
Árukód2122868 / 1021014

Vásárlói értékelések, vélemények

Arday Andrea
2006. 03. 17.

Hálásak lehetnek a reklámosok ennek a könyvnek! Nem ártana, ha tanulnának is belőle, mert akkor talán nem lenne annyi borzadály.


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 130 Ft

A termék megvásárlásával

513 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Csatári Bence: KóborCsatári Bence: Kóbor