Az ár a marketingben

műszaki könyvkiadó  | 1999  | kemény kötés  |  342 oldal

Libri Antikvárium
A könyv az elméleti megalapozás mellett a gyakorlati szakemberek számára világos eligazítást ad az árak megállapítására és menedzselésére. A piaci ár meghatározása a fejlesztés kezdeti szakaszaiban, előrejelzése az életciklus egészére, az árrugalmasság vizsgálata - ezek mind olyan kérdések, amelyek a vállalkozások számára döntő jelentőségűek. Különös fontosságot ad a témának a küszöbön álló európai uniós csatlakozás. A könyv meghatározó alapmű, amelynek minden vállalati szakember - a vállalkozás méretétől függetlenül - könyvespolcán helye van.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
borítón kisebb sérülés, könyvtest deformált
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:342
Súly400 gr
ISBN2310006875402
ÁrukódSL#2111566482
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért