Csak a profit számít (A Coca-Cola volt marketingigazgatójának módszerei a gyakorlatban)

perfekt  | 2001  | kemény kötés  |  239 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Köszönetnyilvánítás 7 Előszó 9 A marketing nem rejtély 17 Nyissuk fel a fekete dobozt! 19 Miért kell a marketing? Azért, hogy pénzt keressünk 27 Stratégiák nélkül nem jutsz sehova 43 A marketing is tudomány 55 Hogyan adjunk el több árut és keressünk több pénzt 75 A pozicionálás kétirányú utca 77 Mi köze Bill Clintonnak, Di hercegnőnek és a Ramadánnak a termékeladáshoz? 101 Mit taníthat neked Jerry Seinfeld a marketingről? 121 Ott halássz, ahol a halak vannak! 139 Mindig gondolj a holnapra! 159 Kinek a hadseregével? 175 Ne az embereket számold, hanem az eredményeket! 177 Szeretem a reklámügynökségeket - és némelyik még engem is szeret 203 Konklúzió: A hagyományos marketing nem haldoklik - már halott 225 Név- és tárgymutató 231 A szerzőről 237
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
A borító alsó sarkai enyhén gyűröttek.
Kiadó perfekt
Kiadás éve2001
Oldalak száma:239
Súly300 gr
ISBN2399964461063
ÁrukódSL#2111292882
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 390 Ft

A termék megvásárlásával

439 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Stephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemértStephanie Garber: Egy átok az igaz szerelemért